02 september 2008

Tack och hej !


Har varken lust, ork eller tid att blogga
Jag gör det inte längre för min egen skull, och eftersom jag numera tränar på att sätta mig själv i första rum så konstaterade jag under min semester att jag lägger ner bloggandet
Det är helt enkelt inte min grej !
Det som började som en liten egenterapi och sköntattskrivaavsig känns numera som ett stressmoment med prestationskrav, och det ska det inte vara.

Men om ni vill någonting kan ni alltid lämna en kommentar med er mail ;)

Puss & Kram - och en massa kärlek och styrkekramar till alla er som kämpar där ute!

LOVE !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fruktansvärt imponerad av dig och önskar dig all lycka och framgång i livet.
Du kommer fixa detta riktigt bra och du gör helt rätt med bloggandet. Man ska göra det man själv mår bra av för sin egen skull inte för någon annan.
KRAM

Anonym sa...

Du gör helt rätt. Man ska göra det man själv mår bra av för sin egen skull inte för någon annan.
Du kommer att klara detta bra. Önskar dig lycka till och var rädd om dig. Kram

Anonym sa...

Lycka till!

Du ska veta att du genom din blogg har hjälp mig mycket, tack!!
Ta hand om dig!

Kramar Annika

Anonym sa...

Kommer att sakna din blogg, läser den varje dag. Men förstår att det blir en prestation. Hoppas ändå att du en dag kommer att skriva en bok. Lycka till med allt du tar dig för / kram Angie

Anonym sa...

Har följt din blogg i nästan ett år nu, kommer känns tomt att du inte skriver mer. Men jag önskar dig all lycka till och tack för alla dina tankar, de har hjälp mig! Kramar från Sara

Anonym sa...

Jag vill tacka dig för alla fina ord du har skrivit och för att du vågat skriva om sånt som jag själv inte vågar nämna... genom att läsa din blogg har jag förstått mig själv och min sjukdom bättre! Jag är nu på väg att ta mig ur ätstörningen och det är mycket tack vara sin blogg som jag vågat ta steget! Hoppas att din framtid blir bra och att du får göra sånt du själv trivs med, det är viktigt att lyssna på sitt hjärta! Stort TACK och många kramar från lilla mig!