31 augusti 2008

Underbaraste UNDERBARA

Denna veckan kan nog räknas som en av de bästa i mitt liv
Naxos var en riktig pärla, likaså mitt resesällskap :)



RESANS;

Förändring: Jag är numera 21 år
Sång: Ja må hon leva :)
Födelsedagspaket: Teckenbok, Tahandommigsjälvkit & underkläder
Godaste: GLASSEN !!!
Bästa kulan: Wafers ice & Maltesers
Vuxenpoäng: Vi gjorde slut på tre solkrämer
Kommentar: Mår du illa i magen eller i huvudet? (Ehhh?)
Shopping: Taxfree-sprit & en väska
Frukost: Inteaptitligförfemöre
Dagsrutin: Frukost, stranden, lunch, stranden, middag, affärer, glass
Aktiviteter: Sola, bada, äta, korsord, yatzy & böcker
Böcker: Två systrar, Värsta mamman, Swing it, Hemma hos Martina
Dryck: Vatten, Cocacola & lite vin
Mat: Pasta, Moussaka, Tacos, Bläckfisk, Räkor - En massa gott
Kompisar: Femtiotaggarna ;)
Fall: Outstandning - hoppet från kullen!
Bästa: Vad var inte superbäst?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Teckenbok? Teckenspråk, eller vad?

Hannas Hörna sa...

Jooope, eftersom vi jobbar mycket med alternativ kommunikation på mitt jobb försöker jag bli bättre på teckenspråk och det är faktiskt riktigt roligt ;)