15 augusti 2008

Bu&Bä

Idag är ingen bra dag

  • Hade en förhoppning, som det blev pannkaka av :/
    Givetvis besviken!
  • En fet kärleksmums i dubbel bemärkelse (både storlek & innehållsmässigt) ligger och gnager i min mage.
    Den var inte ens god.
  • Mamma och jag har den senaste veckan gått på ordentlig kollisionskurs och det är HEMSKT
  • En äcklig vagel misspryder mitt öga

Men små saker gör mig även lite glad

  • Jag svarade iallafall ja på frågan om jag ville ha kärleksmums
  • Jag sa NEJ, när de undrade om jag kunde jobba 26-timmars pass i helgen
  • Jag sa NEJ när pappa ville köpa en hushållsvåg
  • Om en vecka har jag världens bästa vän vid min sida
  • Lillebror klarade teoriprovet idag. Grattis till honom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra att du sa nej! det är så viktigt! hushållsvåg är BARA onödigt ont.

Anonym sa...

Hej tjejen...
Har läst lite om dig,allt jahg säger kämpa på och övervinn ätstörningarna..
Hur är din ätstörning?asså vilket typ?

www.pegas.blogg.se

användarnamn o kod: pega